środa, 16 listopada 2011

empty room

Doszły mnie słuchy, że w Polsce spadł śnieg? Przez pogodę, która jest tutaj - trudno mi w to uwierzyć ! :) Ale i tak, tęsknię za Polską i za śniegiem!:D Pozjeżdzałabym na desce, muszę udoskonalić moje zjazdy - rok temu zaczęłam i bardzo mi się to spodobało, początek jest ciężki, ale - opłaca się! Jak tylko wrócę wyruszam na stok, tutaj jest organizowany wyjazd w Alpy, ale niestety nie na moja kieszeń - około 200 euro jeżeli dobrze pamiętam, a ja niestety nie mam już za dużo pieniędzy, nawet na opłatę mieszkania i rachunków ;p
Pogoda dzisiaj w Zaragozie całkiem niezła - około 17 stopni, na południu na pewno jest dużo cieplej... szkoda, że tam nie studiuję! ;)
W końcu załozyłam nowe buty, ale musiałam do nich kupić specjalne wkładki, bo niestety nie są tak wygodne jak wydawały się w sklepie ;) Widziałam takie specjalne wkładki żelowe do butów na obcasie, może je wypróbuje?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz