poniedziałek, 3 października 2011

Motywacja

Wczoraj moja kochana współlokatorka (z Polski!) pokazała mi swój blog. Stwierdziłam, że też tak chcę!
Aktualnie jestem na wymianie studenckiej w Hiszpanii, dokładniej - Zaragoza. Będę tutaj do lutego, a później wrócę do cudownego Rzeszowa, gdzie studiowałam do tej pory ;)
Postaram się opisywać jak czuje się Polka w Hiszpanii, może akurat komuś to się kiedyś przyda.
Jeżeli ktoś wybiera się do Hiszpanii to od razu przestrzegam - rzadkością jest tutaj człowiek, który mówi po angielsku. Ja niestety po hiszpańsku za dobrze nie mówię.. i tutaj moje kolejne postanowienie - nauczyć się hiszpańskiego !
Niżej kilka zdjęć z gorącej Zaragozy! (październik, a tu 30 stopni, szok!)
Pozdrawiam




Kapelusz - atmosphere
Legginy - atmosphere
Koszulka - h&m
Bransoletki - katherine.pl
Kolczyki - primark

1 komentarz: