czwartek, 27 października 2011

Porto !

Kolejne cudowne miejsce, tym razem w Portugalii. Ocena, słońce, wino! =)
O Portugalczykach można powiedzieć, że to przemiły naród. Bardzo ciekawy i uprzejmy i oczywiście pomocny. Porównując Hiszpanów i Portugalczyków mogę przytoczyć historyjkę ;) - Na dworcu w Zaragozie, próbując kupić bilet zapytałam oczywiście "Do you speak English?"  no i odpowiedź - "Just a little bit.." po czym Pani w okienku tak ładnie i dokładnie wytłumaczyła gdzie powinnam sie udać i co zrobić, że byłam w szoku. Natomiast w Portugalii, pytając kogoś na lotnisku, na pytanie "Do you speak English?" usłyszałam "Yes!" po czym Pan w średnim wieku zaczął mi odpowiadać na pytanie, bardzo się z  tym męcząc. Okej! Chodzi mi o to, że Hiszpanie wstydzą się rozmawiać po angielsku, nie są pewni swoich umiejętności a Portugalczycy - otwarci i pewni. Bardzo mi się to podobało.

Porto

 Kasztany ! - pyszne! :))

 Dom w pepitkę ! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz